17 Şub 2014

Arbat Sokağım Benim

İnanmak ise başarmak ben inanıyorum… Çalışmak ise başarmak elimden geleni yapıyorum…(burada bebekli bir anne olmanın aksamalarını yaşamıyorum diyemeyeceğim maalesef) Ancak araştırmak, okumak, yazacağım konunun içerisine girmek bana iş değil de, eğlenceli ve keyifli geliyorsa eğer sanırım doğru yoldayım demektir.


Arbat sokağında yazılarıma başladığım zaman, kim beni okur düşüncem vardı. Tahmin edersiniz ki. Klasik müzik, birde en Rus olanından :) Zor iş. Kimi zaman sayfama girilmediğini dair görmek bana dokunmadı mı? Dokundu. Çevremden okuyanın var mı soruları dokunmadı mı? Dokundu.

Ama yakın zamanda gördüğüm hergün ziyaretçilerimin olduğu :) Birçok güncel konulu blog yanında sayılarım pek tabbiki düşük ama olsun, hergün ziyaret edilmek çok güzel…Hele hele bazı yazılarımın (ör:Peter ve Kurt-Prokofyev-538 görüntülenme olmuş:)) 100lerce kez okunduğunu bilmek çok keyifli.

Güneşli havada hazır keyfim yerindeyken bunu sizler ile paylaşmak istedim.. Arada geliyorlar işte..:)

Herkese iyi haftalar

Melda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder