10 Mar 2014

Hedefim..Kitlem..

Yazmak bir özgürlük.. Okumak bi o kadar genişletiyor sınırlarınızı.. Şarkı söylemek bir özgürlük, beste yapmak ise sınırları olmayan bambaşka bir dünya. 

Ne yaparsak yapalım içimizi genişleten şeyler yapabilmek insana huzur ve mutluluk veriyor. Nereden para kazandığımızdan bahsetmiyorum. Çalışan çalışıp, parasını kazanmaya devam etsin elbet. Ama arta kalan zamanlarda ruhunuzu ne özgür kılıyorsa onu yapabilmek artık zamanımızda lüks oldu. Zamansızlık diye birşey yok bence. Yapılacak çok iş var, uğraşılacak çok insan var ama insanın kendine geldiğinde çok zaman yok. Kimin suçu? Oysa arabada dinleyeceğiniz en sevdiğiniz şarkı sizi tazelemez mi? Yatmadan önce okuyacağınız 10 sayfa kitap sizi dinlendirip, başka dünyalarda uykuya daldırmaz mı? 10 dakika çalışma arasında göz atacağınız ilginç bir makale sizde yeni bir konuya merak uyandırmaz mı? Ya izlenecek bir film sizi mutlu etmez mi? Yada sadece kanepeye uzanıp, klasik müzik dinlemek daha özgür kılmaz mı ruhunuzu ?


Zamana boğulanlardan bahsetmiyorum. Hani hiç bir şey yapmayıp, çok şey yapıyorum reklamı yapanlardan. Benim hedef kitlem, yoğunluktan bunalmış ama hala kendisine yatırım yapmak isteyen insanlar. Birşeyler öğrenmeyi sadece ve sadece kendileri ve ruhlarının sınırlarını zorlamak için isteyen insanlar. Yoksa bu kadar spesifik bir konuya nasıl merak uyandırabilirim ama değil mi :)))))

Çok mu iddialı sizce?

Şimdi bu yazıyı neden yazdım diye sorarsanız? Bana sordular. Hedef kitlen kim diye? Klasik bir pazarlamacı gözü ile baktım hemen.

Yaş? Hayır
Demografik durum? Hayır
Sosyal durum? Hayır
Hobiler? Hayır

Peşpeşe uçtu sorular kafamda. Ama sonunda ben hedef kitlemi buldum. Evet gençler olduğu kesin. Amacım merak uyandırmak. Gençlerin sevip, sevmediğini keşfedebilmeleri klasik müziği… Bu biiirrr….

Ama beni esas besleyecek olan kendine yeni şeyler katarak mutlu olacak insanlar.

Hedef kitlemi neden mi sordular?

Cevabı daha sonra :)

Ps: klasik bir tanım hazırladım ama merak etmeyin…. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder