23 Tem 2013

GEZİyorduk, Durduk, Durdurulduk..

Blog günlük misali hergün birşeyler paylaşmaktan, yazmaktan ortaya çıkmış bir kavram..Ancak ben bunu son dönemde pek başaramadım. (hoş ben hiçbir zaman bunu başaramadım..malum bir yazım için günlerce araştırmam gerekiyor..) Ülkede yaşanan olaylar, içine düşürülen durumlar derken herkes kendini bambaşka bir alemde buldu biranda. 'Gezi Direnişi' olarak adlandırılan ve ülkemizde özgür iradenin ayakta durması için verilen çaba hala devam eden bir süreç halini aldı. Sonunun nereye gittiği henüz bilenemeyen..

Ben bu dönemde kendime birçok soru sordum, birçoğumuzun yaptığı gibi. Çoğuna cevap alamadım henüz. Ama üzülüyorum, ülkenin içine düşürüldüğü ikilemi, ayrışmayı, cahiliyeti daha da fazla fark ettikçe !

Dahası sanatın, sanatçının düşürüldüğü durum oldukça içler acısı. İnsan sanat seven olduğu zaman, birde üstüne bu konuda emek verdiği zaman dahada dokunuyor kanına. Cahilliğe giden yolda yok edilmek istenen olguların başında geliyor sanat. Peki ne yapabiliyoruz? Maalesef hiçbirşey ! Sadece içimiz acıyor.

Yinede durmak yok. Yola devam ! Ülkemizi daha parlak, daha medeni, daha yaşanabilir günlerin beklediğini umut ederek dönüyoruz kaldığımız yere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder